Müügitingimused ja tagastused

Veebipoe wdpdisc.ee (edaspidi Veebipood) omanik on WDP Discgolf OÜ (registrikood 17217583),
Asukohaga Jaani tn 3, Vasalemma alevik, 76101 Lääne-Harju vald, Harju maakond.


Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul. Sõltuvalt makseviisist võib laekumine aega võtta kuni 7 tööpäeva.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul. Kui Veebipood on veebilehel või tellimuse kinnituses teavitanud ostjat tarneprobleemidest ja 30 kalendripäeva ületavast tähtajast, kohaldub Veebipoe poolt avaldatud tähtaeg.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul [olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele]. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba
testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises
veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub
varem. Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe
kohustus. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e
kirja aadressile info@wdpdisc.ee või helistada telefonil: +372 5668 7443. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse või tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, õnnetusjuhtum vms) või kui tegemist on asja tavapärasest
kasutamisest tingitud normaalse kulumisega. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas

vormis 15 päeva jooksul.

 

Üldine tagastuspoliitika

Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul. 
Kliendil ei ole taganemisõigust, kui tooted on graveeritud, kliendile kohandatud või mingil muul viisil muudetud.  Kui ostust on möödunud 14 päeva, ei pruugi me teile pakkuda täielikku tagasimakset ega vahetust.

Tagastuse saamiseks peab teie kaup olema kasutamata ja samas seisukorras, kui selle saite. See peab olema ka originaalpakendis.

14-päevane taganemistähtaeg ei kehti järgmiste ostude puhul:

  • eritellimusel valmistatud või selgelt personaliseeritud tooted;
  • kiirtellimusel tehtud parandus- ja hooldustööd;
  • digitaalne infosisu, kui olete alustanud selle allalaadimist või voogedastust ning kui olete nõustunud, et taganemistähtaeg ei kehti alates sisu esitamise alustamisest;

Täiendavad mittetagastatavad kaubad:

Kinkekaardid

Tagastamise lõpetamiseks vajame ostutšekki või ostutõendit.

On teatud olukordi, kus raha tagastatakse ainult osaliselt:

Kõik esemed, mis ei ole algses seisukorras, millel on kahjustused või puuduvad osad põhjustel, mis ei ole tingitud meie veast.
Kõik kaubad, mis tagastatakse rohkem kui 14 päeva pärast tarnimist
Tagasimaksed

Kui teie tagastus on kätte saadud ja kontrollitud, saadame teile e-kirja, et teavitada teid, et oleme teie tagastatud kauba kätte saanud. Samuti teavitame teid teie tagasimakse kinnitamisest või tagasilükkamisest.

Kui teid kinnitatakse, töödeldakse teie tagasimakset ja tagasimakse saadetakse teie algsele makseviisile teatud päevade jooksul automaatselt.

Hilinenud või saamata jäänud tagasimaksed

Kui te pole veel tagasimakset saanud, kontrollige esmalt uuesti oma pangakontot.

Seejärel võtke ühendust oma krediitkaardiettevõttega, võib kuluda veidi aega, enne kui teie tagasimakse ametlikult postitatakse.

Järgmisena võtke ühendust oma pangaga. Sageli kulub enne tagasimakse postitamist veidi töötlemisaega.

Kui olete seda kõike teinud ja te pole ikka veel tagasimakset saanud, võtke meiega ühendust aadressil info@loominguleheke.ee.

Garantii

Toodetel kehtib minimaalne 2-aastane garantii. Parandustööde jaoks võtke ühendust: info@wdpdisc.ee

Vahetused

Vahetame esemed välja ainult siis, kui need on meie veast tulenevalt defektsed või kahjustatud. Kui peate selle sama kauba vastu vahetama, saatke meile e-kiri aadressile info@wdpdisc.ee.

Kingitused

Kui kaup märgiti ostmisel ja otse teile tarnituna kingituseks, saate oma tagastamise väärtuses kinkekrediiti. Pärast tagastatud kauba kättesaamist saadetakse teile kinkekaart.

Kui kaupa ei märgitud ostmisel kingituseks või kingi tegija lasi tellimuse ise teele panna, et teile hiljem kinkida, saadame kingituse tegijale raha tagasi ja ta saab teie tagastamisest teada.

Saadetise tagastamine

Toote tagastamiseks saatke toode meie aadressile Jaani tn 3, Vasalemma alevik, 76101 Lääne-Harju vald, Harju maakond.

Kauba tagastamisega seotud kulud kannab Tarbija ja neid kulusid me ei hüvita. Nende kulude alla kuuluvad toote saatmine meile ning vajadusel ka kõik välja vahetatud toote kliendile saatmise kulud. 

WDPDISC e-poest ostetud tooteid EI TOHI meile tagastada tavalise posti teel. Teie enda turvalisuse huvides tuleks toote saatmiskulud eelnevalt täies ulatuses tasuda ning soovitame kasutada sellist saatmismeetodit, millega kaasneb jälgimisteenus. Me ei saa teilt seda nõuda, ent soovitame saadetise kindlustada, sest me ei ole vastutavad ja ei saa ka maksta hüvitist sellise tagastatud toote eest, mis ei ole meieni jõudnud või on transpordi käigus kahjustada saanud. Eesti-siseselt soovitame toodete tagastamiseks kasutada Omniva pakiautomaati või Omniva kullerteenust või tuua toode ise kokkulepitud asukohta. Rahvusvahelisteks tagastusteks soovitame kasutada FedEx’i.

Kauba tagastamise eest vastutate ise oma saatmiskulude eest. Saatekulu ei kuulu tagastamisele. Kui saate raha tagasi, arvatakse teie tagasimaksest maha tagastamiskulud.

Olenevalt teie elukohast võib aeg, mis kulub teie vahetatud toote teieni jõudmiseks, erineda.

Kui tagastate kallimad kaubad, võite kaaluda jälgitava saatmisteenuse kasutamist või saatmiskindlustuse ostmist. Me ei garanteeri, et saame teie tagastatud kauba kätte.

 


Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@wdpdisc.ee või
helistada telefonil: +372 5668 7443.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

Shopping Cart